Hegedűs Dóra Júlia (2021) Ételrendelési szokások az éttermek online marketingkommunikációjának tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Hegedűs_Dóra_Júlia_RFOBZ0.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (891kB) |
Absztrakt (kivonat)
A mai digitális világban az internet jelen van a mindennapjainkban. Fogyasztóként azt a partnert keressük, aki megteremti a mi igényeinkre szabott vendégélményt. A szolgáltatók pedig a lojális vendéget szeretnék megtalálni a tömegben. Az online marketingkommunikáció eszközével létrejöhet a vendégkapcsolat a két fél között. A szakdolgozatomban az éttermek online jelenlétét és a fogyasztók ételrendelési szokásait vizsgálom az Online Food Delivery (OFD) vonatkozásában egy olyan időszakban, mikor ezt jelentősen befolyásolta a COVID-19 világjárvány. A kvantitatív kutatás egy 245 fő által kitöltött kérdőívvel történt, mely alátámasztotta az online szájreklám, a fogyasztók által generált tartalom (User Generated Content), és az éttermek online kommunikációjának jelentőségét. A szakdolgozat választ ad a fogyasztói preferenciákra és az ételrendelési szokásaok mögött rejlő motivációkra, különös tekintettel a pandémia okozta rendkívüli időszakra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | koronavírus-járvány (COVID-19), online ételrendelés, online food delivery (OFD), online marketingkommunikáció, vendégkapcsolat menedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:27 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |