Ételrendelési szokások az éttermek online marketingkommunikációjának tükrében

Hegedűs Dóra Júlia (2021) Ételrendelési szokások az éttermek online marketingkommunikációjának tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Hegedűs_Dóra_Júlia_RFOBZ0.pdf] PDF
Szakdolgozat_Hegedűs_Dóra_Júlia_RFOBZ0.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (891kB)

Absztrakt (kivonat)

A mai digitális világban az internet jelen van a mindennapjainkban. Fogyasztóként azt a partnert keressük, aki megteremti a mi igényeinkre szabott vendégélményt. A szolgáltatók pedig a lojális vendéget szeretnék megtalálni a tömegben. Az online marketingkommunikáció eszközével létrejöhet a vendégkapcsolat a két fél között. A szakdolgozatomban az éttermek online jelenlétét és a fogyasztók ételrendelési szokásait vizsgálom az Online Food Delivery (OFD) vonatkozásában egy olyan időszakban, mikor ezt jelentősen befolyásolta a COVID-19 világjárvány. A kvantitatív kutatás egy 245 fő által kitöltött kérdőívvel történt, mely alátámasztotta az online szájreklám, a fogyasztók által generált tartalom (User Generated Content), és az éttermek online kommunikációjának jelentőségét. A szakdolgozat választ ad a fogyasztói preferenciákra és az ételrendelési szokásaok mögött rejlő motivációkra, különös tekintettel a pandémia okozta rendkívüli időszakra.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: koronavírus-járvány (COVID-19), online ételrendelés, online food delivery (OFD), online marketingkommunikáció, vendégkapcsolat menedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:27
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet