Az IQOS vásárlási szokásai

Sztojka Natália (2021) Az IQOS vásárlási szokásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Az IQOS vásárlási szokásai.pdf] PDF
Az IQOS vásárlási szokásai.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (623kB)

Absztrakt (kivonat)

A fogyasztói magatartás és az IQOS vizsgálata, melynek során a termék ismeretét, használatát, vásárlásának gyakoriságát és a termékről alkotott fogyasztó véleményét, elégedettségét vizsgálom hazánkban. A vásárlási indítékot több tényező is befolyásolja. Hazánkban az egyik ilyen tényező a jövedelem, amely nagy mértékben meghatározza a vásárlók döntését. Ebből adódóan a vásárlók véleménye eltérő lehet az különböző termékeknél, így az IQOS-nál is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács András
Belső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: business marketing, dohánytermék(ek), fogyasztói csoportok, fogyasztói magatartás, vállalatfelvásárlás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:27
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet