Sztojka Natália (2021) Az IQOS vásárlási szokásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Az IQOS vásárlási szokásai.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (623kB) |
Absztrakt (kivonat)
A fogyasztói magatartás és az IQOS vizsgálata, melynek során a termék ismeretét, használatát, vásárlásának gyakoriságát és a termékről alkotott fogyasztó véleményét, elégedettségét vizsgálom hazánkban. A vásárlási indítékot több tényező is befolyásolja. Hazánkban az egyik ilyen tényező a jövedelem, amely nagy mértékben meghatározza a vásárlók döntését. Ebből adódóan a vásárlók véleménye eltérő lehet az különböző termékeknél, így az IQOS-nál is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | business marketing, dohánytermék(ek), fogyasztói csoportok, fogyasztói magatartás, vállalatfelvásárlás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:27 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |