A szervezeten belüli kommunikáció a Siemens Energy Kft. Csepeli Transzformátorgyárában

Adorján Luca (2021) A szervezeten belüli kommunikáció a Siemens Energy Kft. Csepeli Transzformátorgyárában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A szervezeten belüli kommunikáció a Siemens Energy Kft. Csepeli Transzformátorgyárában.pdf] PDF
A szervezeten belüli kommunikáció a Siemens Energy Kft. Csepeli Transzformátorgyárában.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 16..

Download (680kB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (378kB)

Absztrakt (kivonat)

A kommunikáció rendkívül fontos mindenki számára, így egy vállalat részéről elengedhetetlen a pontos információátadás. Éppen ezért választottam témámnak a szervezeten belüli kommunikációt, mivel hiszem, hogy kellő betekintést nyújthatok majd dolgozatom által egy szervezet kommunikációs tevékenységeinek mindennapjaiba és szakirodalom felhasználásával magába a kommunikációba is.  Elsősorban be fogom mutatni a Siemens magyarországi történetét, ahol a szakmai gyakorlatomat töltöm, illetve ismertetni fogom az én egyéni feladataimat, hogy megmutassam, milyen fajta tevékenységekben veszek részt és ez hogyan is kapcsolódik a választott témához. Dolgozatomban be fogom mutatni magát a kommunikációt, ezen belül pedig a szervezeten belüli kommunikációt, illetve egyéni feladataimat amelyeket szakmai gyakorlatom során végeztem a Siemens Energy Kft.-nél. A pontos bemutatás érdekében elsősorban szakirodalmon keresztül szemléltetem a kommunikációt a harmadik fejezetben. A negyedik fejezetben a telephely kommunikációs szakértőjével készített interjúm és saját tapasztalataim alapján fogom bemutatni, hogy a hivatalos (formális) kommunikációnak milyen lehetőségei léteznek egy gyár tekintetében. Hogyan történik ezek megvalósítása a Csepeli Transzformátorgyárban. Mely módszerek működőképesek úgy, hogy közben minden formai és tartalmi elvárásnak megfelelnek. Ehhez kapcsolódóan ismertetem, hogy milyen feltételeknek kell teljesülnie a belső kommunikációban. Mindezek mellett az informális részéről is fogok írni a folyamatoknak, hiszen ugyanúgy részese és formálója egy vállalatnak, akár a hivatalos kommunikáció. Így arról is szót ejtek majd, hogy ezen cég tekintetében, hogyan működnek az informális csatornák és miként kezelik hatásaikat. Az utóbbit saját tapasztalatokkal is alá fogom támasztani, így az olvasó kellő betekintést kaphat a szervezeten belüli kommunikáció minden apró részletébe.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: adatrögzítés, adminisztráció, belső kommunikáció fejlesztése, gyakorlati megvalósítás, információátvitel, szervezeti kommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:27
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet