Farkas Péter (2021) Felelős marketing, a reklámok hatásai a gyerekekre, és a szülők tudatossága a gyermekeket célzó reklámokkal kapcsolatban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Felelős marketing, a reklámok hatásai a gyerekekre, és a szülők tudatossága a gyermekeket célzó reklámokkal kapcsolatban- Farkas Péter.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja az, hogy betekintést adjak a reklámok gyermekekre gyakorolt hatásáról. Valamint hogy felmérjem, hogy a szülők mennyire vannak tisztában ezeknek a tartalmaknak a káros hatásáról, és hogy mennyire törekednek megóvni ezektől gyermekeiket. Mivel manapság rengeteg etikátlan reklámmal találkozhat a gyerek, és a szülők azok akik elsősorban meg tudják óvni őket ezektől. Emellett mindenhol reklámokba futnak a gyermekek ezért nehéz kiszűrni ezeket. Kutatásom során kérdőívben kérdeztem meg a szülőket, és ez alapján próbáltam felmérni az ő tudatosságukat a gyermekeket célzó reklámokkal kapcsolatban. Kérdőívemmel 213 szülőt sikerült elérjek, az ő válaszaik alapján, jutottam a következtetéseimre. Végső soron, arra jutottam, hogy a szülők nem tartják potenciális veszélyforrásnak a reklámokat, habár rengeteg rossz példát állíthatnak ezek gyermekük elé. Mindazonáltal igyekeznek kiszűrni az ilyen káros tartalmakat, de nincsen pontos képük milyen veszélyeket rejthetnek magukban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | gyerekek, hatás(ok), kérdőíves felmérés, marketing, reklámok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:26 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |