Pollák Árpád András (2021) Prémium autómárkák piaci helyzete és lakossági megítélése Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Prémium autómárkák piaci helyzete és lakossági megítélése Magyarországon.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Prémium autómárkák piaci helyzete és lakossági megítélése MagyarországonA dolgozat célja, hogy feltárja az autógyártók hazai helyzetét és társadalmi megítélését. A dolgozat elkészítése során elemeztem a rendelkezésre álló forrásokat és kutatást is végeztem. A dolgozatot következtetésekkel zártam, mindhárom általam elemzett márkával kapcsolatban. A dolgozat módszertani részét tekintve, interjút és kérdőívet is használtam a primer kutatások elvégzéséhez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | autó, autóipar, felmérés, kutatás, magyar autópiac, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:26 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |