Prémium autómárkák piaci helyzete és lakossági megítélése Magyarországon

Pollák Árpád András (2021) Prémium autómárkák piaci helyzete és lakossági megítélése Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Prémium autómárkák piaci helyzete és lakossági megítélése Magyarországon.pdf] PDF
Prémium autómárkák piaci helyzete és lakossági megítélése Magyarországon.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Prémium autómárkák piaci helyzete és lakossági megítélése MagyarországonA dolgozat célja, hogy feltárja az autógyártók hazai helyzetét és társadalmi megítélését. A dolgozat elkészítése során elemeztem a rendelkezésre álló forrásokat és kutatást is végeztem. A dolgozatot következtetésekkel zártam, mindhárom általam elemzett márkával kapcsolatban. A dolgozat módszertani részét tekintve, interjút és kérdőívet is használtam a primer kutatások elvégzéséhez.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: autó, autóipar, felmérés, kutatás, magyar autópiac, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:26
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet