Molnár Hanna (2021) A videótechnológián keresztül történő azonosítás marketing alapú megközelítése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A videótechnológián keresztül történő azonosítás marketing alapú megközelítése.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (966kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatomban a videótechnológián keresztül történő azonosítást (továbbiakban: VKTA) szándékozom ismertetni a szakma gyakorlati helyem – NISZ Nemzeti Információs Szolgálat Zrt. - tapasztalati alátámasztása együttesével. Témaválasztásom során rengeteg ötletem támadt, azonban mindenképpen törekedtem arra, hogy egy olyan szolgáltatást marketing elemzését végezem el, melyet mélyebben ismerek. 2020 óta dolgozom a vállalatnál, kezdetekben diákként, majd ezt követően teljes állásban. Kezdetben kizárólag ügyfél tájékoztatással foglalkoztam, majd ezt követően aktív részt vevője lettem az új projektjeink tesztelésének és reklámozásának. A NISZ Nemzeti Információs Szolgálat Zrt. egy zártkörű részvénytársaságként működik, mely infokommunikációs szolgáltatásokat nyújt állami és önkormányzati szervek részére. Én a 1818 Kormányzati Ügyfélvonal telefonos ügyfélszolgálatán töltöttem a szakmai gyakorlatomat, mely a NISZ Zrt. egyik leányvállalata. Dolgozatom módszertanilag empirikus jellegű, ami azt jelenti, hogy projektmunkám elkészítését a munkahelyemen szerzett tapasztalataimra alapoztam. A bevezetését követően az online és offline marketingről írok, összegzem a projektmunkám elméleti részét, majd bemutatom Kormányzati Ügyfélvonal történetét és ismertetem működését, majd kitérek az elektronikus közigazgatás kialakulására. Itt már szó esik a videótechnológián keresztül történő azonosításról, így a következő fejezetben, erről írok hosszabban, leírást adok, arról, hogy mi is ez pontosan, illetve, hogyan lehet regisztrálni a felületre. Tekintettel arra, hogy nem ez az első ilyen jellegű szolgáltatás, ezért kitérek az egyéb ehhez hasonló videóazonosítási formákra és összehasonlítom a VKTÁ-val. Ezt követően bemutatom, hogy a VKTA szempontjából mely marketing módszerek az előnyösek, saját belátásom szerint mely stratégiákkal lenne érdemes a szolgáltatás népszerűsítése, itt többek között szót ejtek az offline marketing lehetőségeiről, tartalommarketingről és a fizettet hirdetésekről. Végül készítettem egy SWOT analízist, mely részletezi, hogy milyen gyengeségekkel és kihívásokkal küszködik a VKTA szolgáltatás, milyen lehetőségeket és veszélyeket hordozhat magában, majd konklúziót vonok le az általam leírtakból.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, marketing, marketingstratégiák, nonbusiness marketing, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:26 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |