A Hotel Orchidea Tengelic Thermal & Wellness szálloda üzemeltetése, elemzése, front office és housekeeping tevékenységének elemzése

Pálmay Zoltán (2021) A Hotel Orchidea Tengelic Thermal & Wellness szálloda üzemeltetése, elemzése, front office és housekeeping tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Pálmay Zoltán-A Hotel Orchidea Tengelic Thermal  Wellness szálloda üzemeltetése, elemzése, front office és housekeeping tevékenységének elemzése.pdf]
Előnézet
PDF
Pálmay Zoltán-A Hotel Orchidea Tengelic Thermal Wellness szálloda üzemeltetése, elemzése, front office és housekeeping tevékenységének elemzése.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of Eredetiségi nyilatkozat.pdf] PDF
Eredetiségi nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (306kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban, melyet a Hotel Orchidea Tengelic Thermal & Wellness szállodáról, annak működéséről, üzemeltetéséről, front office és housekeeping tevékenységéről írtam igyekeztem egy átfogó kép alkotására az általam általam választott szállodáról, továbbá törekedtem komplex képet alkotni a szállodaipar működéséről úgy általában. Szakdolgozatomban megvizsgáltam, illetve bemutattam az választott szálloda részlegeit, feltártam a különböző munkaterületek, mint például front office és housekeeping tevékenységét, kitértem írásomban továbbá a szálloda éttermi kínálatának kialakakítására, a szállodai szervezet kialakítására, a személyzet munkájára, bemutattam a szálloda erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit, a szálloda működését befolyásoló veszélyeket. Bemutattam a szobák különböző típusait, bemutattam a választott hotel elhelyezkedését, annak idegenforgalmi vonzerejét, továbbá bemutattam a thermal és wellness gyógyvíz részlegét a szállodának, képet alkottam az egészségturizmusról, annak trendjeiről Magyarországon. Kitértem továbbá a hotel revenue, azaz szállodai hozammenedzsmentre, annak működésére a szállodaiparban, illetve a közösségi média megjelenésének hatását is taglaltam a szállodaiparban, emellett Magyarország és különböző országok és  szállodáinak elemzésére szervezeti, üzemeltetési vonatkozásában is igyekeztem átfogó írást alkotni. Mindezek mellett kitértem még szakdolgozatomban a pandémia, azaz a Covid-19 világjárvány szállodára gyakorolt hatásáról, annak kezeléséről. Összegzésként elmondhatom, hogy dolgozatomban egy átfogó írás született az általam választott szállodáról, emellett igyekeztem komplex képet alkotni a szállodaipar működéséről.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Front Office, housekeeping, szálloda, szállodaipar, szállodamenedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:26
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:26
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/37014

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet