Jávorka Zsombor (2021) A revenue menedzsment múltja, jelene, jövője a szállodaiparban a Covid-19 fényében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Jávorka_Zsombor_U1QS03.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szállodai revenue menedzsment vagy bevételgazdálkodás napjaink egyik kulcstényezője egy szállodai üzemelés során. Összetettsége, eszköztára és stratégiai jelentősége hívta életre a dolgozatot, amelyben áttekintésre kerül a revenue menedzsment múltja, kialakulása, főbb meghatározó tényezői, a jelen kihívásai, a Covid-19 okozta járványhelyzet árnyékában meghúzódó válság kezelésének módjai, valamint a jövő, amely alapjaiban változtat meg egyes berögzült folyamatokat. Dolgozatom keresi a választ a revenue menedzsment változásaira, valamint annak definíciójának napjainkban való helytállóságára is a megváltozott működési körülmények tekintetében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bevételgazdálkodás, helyzetelemzés, revenue menedzsment, stratégiai kutatások, szállodaipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:26 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |