Vállalati válságkommunikáció és a válságkezelés hatása az online térben a Covid-19 vírussal összefüggésben

Ecsedi Judit (2021) Vállalati válságkommunikáció és a válságkezelés hatása az online térben a Covid-19 vírussal összefüggésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of ecsedi_judit_EE46IX_projektmunka_2021.pdf] PDF
ecsedi_judit_EE46IX_projektmunka_2021.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (894kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a Covid-19 vírus hatását vizsgáltam a kereskedelmi ágazatok egyes képviselőinek szemszögéből. A vírus és a járványügyi intézkedések hatását vizsgáltam az online kommunikációra és kereskedelemre egyaránt. A marketingkommunikációs stratégiák átalakításának, valamint a social media megjelenések tartalmi és mennyiségi összefüggéseinek vizsgálatát végeztem. Doldozatomban négy interjút olvashat, melyek közül három egy-egy kereskedelmi dolgozóval készült, egy pedig egy marketingtanácsadó közreműködésével. Munkám számos statisztikai adattal szolgát a 2019-ben kezdődő világjárvány gazdasági hatásairól.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Molnár Zsolt
Belső
Mestertanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, gazdasági válság(ok), koronavírus-járvány (COVID-19), marketingkommunikáció, válságkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:26
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet