Ecsedi Judit (2021) Vállalati válságkommunikáció és a válságkezelés hatása az online térben a Covid-19 vírussal összefüggésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
ecsedi_judit_EE46IX_projektmunka_2021.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (894kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a Covid-19 vírus hatását vizsgáltam a kereskedelmi ágazatok egyes képviselőinek szemszögéből. A vírus és a járványügyi intézkedések hatását vizsgáltam az online kommunikációra és kereskedelemre egyaránt. A marketingkommunikációs stratégiák átalakításának, valamint a social media megjelenések tartalmi és mennyiségi összefüggéseinek vizsgálatát végeztem. Doldozatomban négy interjút olvashat, melyek közül három egy-egy kereskedelmi dolgozóval készült, egy pedig egy marketingtanácsadó közreműködésével. Munkám számos statisztikai adattal szolgát a 2019-ben kezdődő világjárvány gazdasági hatásairól.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, gazdasági válság(ok), koronavírus-járvány (COVID-19), marketingkommunikáció, válságkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:26 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |