Hajdú Gabriella (2021) A Volvex Kft. marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
HG_A Volvex Kft marketingstratégiája.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 14.. Download (3MB) |
|
PDF
Titkosítás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
eredetiségi nyil.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 14.. Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
"Záródolgozatom témájaként a Volvex Nagykereskedelmi Kft (a továbbiakban Volvex Kft. vagy Volvex) marketing tervének elkészítését választottam. Projektmunkámban teljeskörűen mutatom be és elemzem a cég jelenlegi marketingstratégiáját, melyet kiegészítek egyéb, a jövőre vonatkozó, illetve a COVID-19 járvány által okozott válsághelyzetre esetleges megoldást kínáló javaslatokkal. A dolgozatomban kitérek arra is, hogy milyen marketing eszközök szükségesek a fentebb említett nagykereskedelmi vállalkozás sikeres és versenyképes működéséhez az építőipar automatizálással foglalkozó szektorában, a konkurens termékkörrel rendelkező cégekkel szemben, egész Magyarország területén."
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | B2B, marketing, marketing-mix, üzleti terv, vállalkozás marketingstratégiája |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:25 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |