Az e-kommunikáció, mint társadalmi kapcsolat eszköze

Hugyecz István Péter (2021) Az e-kommunikáció, mint társadalmi kapcsolat eszköze. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Hugyecz-Péter-E-kommunikáció.pdf] PDF
Hugyecz-Péter-E-kommunikáció.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (631kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatommal beszeretném mutatni az e-kommunikációnak a fejlődési formáit, hogy 1990 óta milye változásokon esett át illetve mik voltak azok a tényezők amik lehetővé tették számára, hogy itt tartson ahol jelenleg tart. A továbbiakban ismertetem a kommunikáció eszközeit, fontosságát illetve a veszélyeit, és hátrányait is. Ismertetem az e-kommunikációnak a lehetőségeit, és azt hogy milyen új ajtókat nyitott meg az emberiség számára az elmúlt évtizedekben, milyen új technológiával és újításokkal nyűgözte le az embereket amikről álmodni sem mertek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kegye Krisztina
Belső
óraadó tanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, eszközök, gazdálkodás, kereskedelem-fejlesztési alap, piaci felhasználók
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:25
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet