Hugyecz István Péter (2021) Az e-kommunikáció, mint társadalmi kapcsolat eszköze. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Hugyecz-Péter-E-kommunikáció.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (631kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatommal beszeretném mutatni az e-kommunikációnak a fejlődési formáit, hogy 1990 óta milye változásokon esett át illetve mik voltak azok a tényezők amik lehetővé tették számára, hogy itt tartson ahol jelenleg tart. A továbbiakban ismertetem a kommunikáció eszközeit, fontosságát illetve a veszélyeit, és hátrányait is. Ismertetem az e-kommunikációnak a lehetőségeit, és azt hogy milyen új ajtókat nyitott meg az emberiség számára az elmúlt évtizedekben, milyen új technológiával és újításokkal nyűgözte le az embereket amikről álmodni sem mertek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-kereskedelem, eszközök, gazdálkodás, kereskedelem-fejlesztési alap, piaci felhasználók |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:25 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |