Borbély Bence Erik (2021) A Hollander 2000 KFT. értékesítési stratégia elemzése és terjeszkedése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A Hollander 2000 KFT. értékesítési stratégia elemzése és terjeszkedése.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az elmúlt 25 év elkötelezett munkájának köszönhetően és a folyamatos innovációk nyomon követésének köszönhetően kialakult egy olyan brand, amellyel már bátran be lehet lépni új piacokra. Megvizsgáltam a Hollander 2000 Kft-t SWOT, BCG és STEEP analízis segítségével, az elemzéseim célja az volt, hogy megvizsgáljam a Hollander jövőbeli terjeszkedésének lehetőségeit és jelenlegi helyzetét.Elindult, egy termékcsoportra összpontosítva, amely a gépészet lenne. Amely ha kellően megerősödik, és egyre jobban megismerik a céget, folyamatos termékcsoport-bővítéssel lehetne megoldani, hogy ugyanazon termékskálával, rendelkezzen, mint a móri vagy a székesfehérvári telephely. Ennek oka, hogy Dunaújvárosban igen erősek a szaniterforgalmazók, amelyekkel kezdetben nagyon nehéz lenne versenyezni, mivel szinte azonos termékeket forgalmaz a Hollander 2000 Kft. is. Összegzésképpen ki szeretném emelni, hogy a kutatásaim a terjeszkedéssel kapcsolatban elméleti szinten eredményesek lehetnek. Feltevéseimet alátámasztják mind a STEEP, mind a SWOT és a BCG elemzések, melyeket a dolgozatom megírása közben alkalmaztam.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | árengedmények, BCG mátrix, Hollander 2000 Kft., SWOT-elemzés, versenyképesség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:25 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |