Juhász Csanád Áron (2021) A Facebook felhasználóinak a hirdetésekhez való viszonyulása és a hirdetések eredményességének mérése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Juhász_Csanád_1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomhoz kapcsolódó szakirodalomban az online értékesítési folyamatot vizsgáltam meg, továbbá online hirdetési stratégiákkal ismerkedtem meg. A kérdőíves felméréssel próbáltam a felhasználóknak az oldaláról megközelíteni, míg az interjúval és a személyes tapasztalataimnak a megosztásával inkább a hirdető oldaláról mutattam be a Facebook hirdetéseket. Az adatoknak az elemzésével további következtetéseket vontam le, amelyeket a közeljövőben alkalmazni szeretnék a vállalkozásomban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, eredményelemzés, hirdetések, közösségi média, piaci felhasználók |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:25 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |