A Facebook felhasználóinak a hirdetésekhez való viszonyulása és a hirdetések eredményességének mérése

Juhász Csanád Áron (2021) A Facebook felhasználóinak a hirdetésekhez való viszonyulása és a hirdetések eredményességének mérése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Juhász_Csanád_1.pdf] PDF
Szakdolgozat_Juhász_Csanád_1.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomhoz kapcsolódó szakirodalomban az online értékesítési folyamatot vizsgáltam meg, továbbá online hirdetési stratégiákkal ismerkedtem meg. A kérdőíves felméréssel próbáltam a felhasználóknak az oldaláról megközelíteni, míg az interjúval és a személyes tapasztalataimnak a megosztásával inkább a hirdető oldaláról mutattam be a Facebook hirdetéseket. Az adatoknak az elemzésével további következtetéseket vontam le, amelyeket a közeljövőben alkalmazni szeretnék a vállalkozásomban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, eredményelemzés, hirdetések, közösségi média, piaci felhasználók
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:25
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet