A lojalitás vizsgálata a szállodaiparban a pandémia alatt

Rabi Enikő (2021) A lojalitás vizsgálata a szállodaiparban a pandémia alatt. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat 1 (2).pdf] PDF
Szakdolgozat 1 (2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban bemutattam a koronavírus hatását Magyarországon a szállodaiparra és a kereskedelmi szálláshelyekre. Ismertettem a hűségprogramokat, bemutattam 3 nagy szállodalánc programját. A vendéglojalitást, és az ahhoz vezető vendégelégedettséget, illetve annak mérését szemléltettem. Kutatásom kérdőívével a fogyasztók utazási szokásait, márkahűségüket, lojalitásról való véleményüket vizsgáltam. Az interjú segítségével átfogó képet kaptam a vendéglojálitásról és a hűségprogramokhoz való hozzáállásról egy szálláshely szempontjából is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elégedettség, koronavírus-járvány (COVID-19), lojalitás, márkahűség, szállodaipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:24
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet