Rabi Enikő (2021) A lojalitás vizsgálata a szállodaiparban a pandémia alatt. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat 1 (2).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban bemutattam a koronavírus hatását Magyarországon a szállodaiparra és a kereskedelmi szálláshelyekre. Ismertettem a hűségprogramokat, bemutattam 3 nagy szállodalánc programját. A vendéglojalitást, és az ahhoz vezető vendégelégedettséget, illetve annak mérését szemléltettem. Kutatásom kérdőívével a fogyasztók utazási szokásait, márkahűségüket, lojalitásról való véleményüket vizsgáltam. Az interjú segítségével átfogó képet kaptam a vendéglojálitásról és a hűségprogramokhoz való hozzáállásról egy szálláshely szempontjából is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elégedettség, koronavírus-járvány (COVID-19), lojalitás, márkahűség, szállodaipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:24 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |