Simon Viktória Réka (2021) Az Ökosiba Kft online kommunikációs tevékenységének bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Simon Viktória Réka_CAFXO5.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Simon Viktória Réka_CAFXO5.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Eredetiségi nyilatkozat..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Ebben a szakdolgozatban először bemutatom a céget, ahol gyakorlatomat végeztem. Majd összesítek egy kis szakirodalmi áttekintést szakemberek tollából, forrásaiból, hogy egy konkrét elméleti képet kaphassunk magáról az online marketingről, fogyasztói magatartásról és a marketingkommunikációról. Ezt követően kifejtem, hogy milyen eszközökkel dolgozunk és kommunikálunk a gyakorlatban az elmélethez képest. Ez után megvizsgálom a kapott eredményeket és értékelem őket. Legvégül összegzem a konklúziót az értékelés után. Célom megállapítani, hogy a lehető legjobban kihasználjuk-e munkánk során az internet adta lehetőségeket és összefoglalom a szakdolgozatomat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, kommunikáció az üzleti életben, marketingkommunikáció, online értékesítés, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:24 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |