Sárközi Dániel Zoltán (2021) A kommunikációs és viselkedési normák a szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kész projektmunka Sárközi Dániel Zoltán.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (445kB) |
Absztrakt (kivonat)
A már lassan másfél éve tartó, mindennapjainkat érintő (és sokszor felforgató) koronavírus-világjárvány kihatással volt a magyar gazdaság jelentős részére, beleértve sajnos a bel- és külföldi turizmust és a szállodaipart is. Projektmunkám fő témája az e területen jelenlévő etikai és protokolláris szokásoknak, valamint ezek esetleges változásainak vizsgálata, mely tanulságként szolgálhat a hétköznapi társas kapcsolatokban és a munkahelyi interakciókban is. Megvizsgálok illemszabályokat: mit illik, mit szabad cselekednünk, és mi a kerülendő egy szállodában való tartózkodásunk ideje alatt, valamint ki fogok térni arra is, hogy miként változik a kommunikáció a koronavírus-járvány időszaka alatt a vendégek és a személyzet között, illetve, ha az illető hosszabb távú bérlőként van jelen a szállodában. Dolgozatom megírásában elsősorban saját tapasztalataimat, élményeimet használtam fel, amelyeket a gyakorlati munkám során szereztem, másodsorban pedig a kollégáim, feletteseim által nyújtott információkra és az Interneten fellelhető szakirodalomra támaszkodtam.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | etikett, illemtan, protokoll, szállodaipar, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:24 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |