A kommunikációs és viselkedési normák a szállodában

Sárközi Dániel Zoltán (2021) A kommunikációs és viselkedési normák a szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kész projektmunka Sárközi Dániel Zoltán.pdf] PDF
Kész projektmunka Sárközi Dániel Zoltán.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (445kB)

Absztrakt (kivonat)

A már lassan másfél éve tartó, mindennapjainkat érintő (és sokszor felforgató) koronavírus-világjárvány kihatással volt a magyar gazdaság jelentős részére, beleértve sajnos a bel- és külföldi turizmust és a szállodaipart is. Projektmunkám fő témája az e területen jelenlévő etikai és protokolláris szokásoknak, valamint ezek esetleges változásainak vizsgálata, mely tanulságként szolgálhat a hétköznapi társas kapcsolatokban és a munkahelyi interakciókban is. Megvizsgálok illemszabályokat: mit illik, mit szabad cselekednünk, és mi a kerülendő egy szállodában való tartózkodásunk ideje alatt, valamint ki fogok térni arra is, hogy miként változik a kommunikáció a koronavírus-járvány időszaka alatt a vendégek és a személyzet között, illetve, ha az illető hosszabb távú bérlőként van jelen a szállodában. Dolgozatom megírásában elsősorban saját tapasztalataimat, élményeimet használtam fel, amelyeket a gyakorlati munkám során szereztem, másodsorban pedig a kollégáim, feletteseim által nyújtott információkra és az Interneten fellelhető szakirodalomra támaszkodtam.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: etikett, illemtan, protokoll, szállodaipar, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:24
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet