A Magyar Telekom Nyrt. lineáris televíziószolgáltatásának, valamint SVOD szolgáltatásának marketingje

Bagosi Viktória (2021) A Magyar Telekom Nyrt. lineáris televíziószolgáltatásának, valamint SVOD szolgáltatásának marketingje. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A Magyar Telekom Nyrt. lineáris televíziószolgáltatásának, valamint SVOD szolgáltatásának marketingje.pdf] PDF
A Magyar Telekom Nyrt. lineáris televíziószolgáltatásának, valamint SVOD szolgáltatásának marketingje.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Tanulmányomat igyekeztem a távolabbi pontoktól a konkrétumokig felépíteni. A szakirodalmi alapozás után, felfedeztem a piacot, majd rátértem a cég bemutatására. Ebben megismertem a vállalatot, versenytársait és televíziószolgáltatásaihoz kapcsolódóan, mindent, amit lehetett: történet, piaci szegmentáció végül pedig konkrétan a marketingmixüket. Ezután következett kérdőíves felmérésem eredményének kifejtése, értékelése. A szekunder és primer kutatást végül egy SWOT analízissel és összegzéssel zártam le.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, marketingtevékenység, médiaszolgáltatások, SWOT-elemzés, szolgáltatások
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:24
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet