Bagosi Viktória (2021) A Magyar Telekom Nyrt. lineáris televíziószolgáltatásának, valamint SVOD szolgáltatásának marketingje. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A Magyar Telekom Nyrt. lineáris televíziószolgáltatásának, valamint SVOD szolgáltatásának marketingje.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Tanulmányomat igyekeztem a távolabbi pontoktól a konkrétumokig felépíteni. A szakirodalmi alapozás után, felfedeztem a piacot, majd rátértem a cég bemutatására. Ebben megismertem a vállalatot, versenytársait és televíziószolgáltatásaihoz kapcsolódóan, mindent, amit lehetett: történet, piaci szegmentáció végül pedig konkrétan a marketingmixüket. Ezután következett kérdőíves felmérésem eredményének kifejtése, értékelése. A szekunder és primer kutatást végül egy SWOT analízissel és összegzéssel zártam le.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, marketingtevékenység, médiaszolgáltatások, SWOT-elemzés, szolgáltatások |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:24 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |