Szentpéteri Emese (2021) Trade marketing stratégiák hatása a fogyasztói magatartásra a 2020-as koronavírus járvány idején. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
szentpeteriemese_szakdolgozatVEGLEGES.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A trade marketing pozíció egy FMCG területen tevékenykedő cég életében a leginkább szerteágazó feladatkör. Minden esetben rálátást biztosít mind a kiskereskedelemre, mind a gyártásra, mind a logisztikára, mind pedig a belső személyi állományra, elsősorban a területen dolgozó kollégák munkáját tekintve.Magyarországon a megjelenő Covid-19 erőteljes befolyást gyakorol a vállalkozások mindennapjaira. Az egészségügyi kockázatok mellett, nem elhanyagolható módon, a gazdasági következmények is hátrányosan érintették a vállalkozásokat.A koronavírus járvány a trade marketingesek munkáját fokozottan érintette és veszélyeztette, feladatukat, a tervezés–megvalósítás–elemzés folyamatait erősen befolyásolta.A kutatásom célja az, hogy ismertessem a trade marketingben rejlő lehetőségeket, bizonyítva annak relevanciáját, valamint, hogy felmérjem a fogyasztói magatartás változásait, valamint a fogyasztók a trade marketing eszközeihez való viszonyát a járvány-időszakában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | COVID-19, fogyasztói magatartás, in-store marketing, kereskedelmi láncok, koronavírus-járvány (COVID-19), trade marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:24 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |