Tok Annamária (2021) Trade marketing alkalmazása a márka, és a márkahűség kiépítésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Tok Annamária - Szakdolgozat - 2021.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 12.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (429kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom témáját illetően, azért is esett a választásom a trade marketingre, annak elemeire, gyakorlatbéli alkalmazására, illetve a márka és a márkahűség építésére, mert még újnak és kitaposatlannak, ezáltal jól vizsgálhatónak éreztem a trade marketing és utóbbi márkaépítéssel kapcsolatos összefüggések elemzésének lehetőségét. A trade marketing egy még nem bevett, stabil és standard tevékenység napjainkban a vállalatok életében. De elmondható, hogy egyre kezd teret hódítani a vállalati eladászösztönzést támogató stratégiákban és egyre több figyelmet szentelnek ennek a területnek. A kutatott piac, a kozmetikumok voltak, kifejezetten a high end kozmetikumok, a luxus márkák és ennek fogyasztói rétege. Amellett, hogy a kapcsolódó területeket megvizsgáltam, a folyamatokat és minden befolyásoló tényezőt elemeztem, elvégeztem egy primer kutatást is a témában, melyben interjúkat készítettem, a megfelelő szakemberekkel. Azért választottam ezt a módszert, mert úgy gondolom a high end piac, és a high end fogyasztók, tehát a kereslet és a kínálat találkozása, egy szűk metszetnek mondható. Ebben a témában, csak olyan személyek tudtak mélyebb belátást nyújtani számomra, a kérdéseim megválaszolását illetően, akik jártasok, mind a kozmetikai iparban, mind pedig maguk, a kozmetikumok világában. A kutatásomban, arra fektettem a legtöbb hangsúlyt, hogy milyen trade marketing, reklám és kommunikációs eszközökkel, lehet a leginkább beépíteni új márkánkat, vagy új termékeinket a köztudatba, és elérni, hogy hűséges vásárlói réteggel rendelkezzünk.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | drogériák, high end, kozmetikai cikkek, luxus, márkaépítés, márkahűség, trade marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:24 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |