Trade marketing alkalmazása a márka, és a márkahűség kiépítésében

Tok Annamária (2021) Trade marketing alkalmazása a márka, és a márkahűség kiépítésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Tok Annamária - Szakdolgozat - 2021.pdf] PDF
Tok Annamária - Szakdolgozat - 2021.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 12..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (429kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom témáját illetően, azért is esett a választásom a trade marketingre, annak elemeire, gyakorlatbéli alkalmazására, illetve a márka és a márkahűség építésére, mert még újnak és kitaposatlannak, ezáltal jól vizsgálhatónak éreztem a trade marketing és utóbbi márkaépítéssel kapcsolatos összefüggések elemzésének lehetőségét. A trade marketing egy még nem bevett, stabil és standard tevékenység napjainkban a vállalatok életében. De elmondható, hogy egyre kezd teret hódítani a vállalati eladászösztönzést támogató stratégiákban és egyre több figyelmet szentelnek ennek a területnek.  A kutatott piac, a kozmetikumok voltak, kifejezetten a high end kozmetikumok, a luxus márkák és ennek fogyasztói rétege.  Amellett, hogy a kapcsolódó területeket megvizsgáltam, a folyamatokat és minden befolyásoló tényezőt elemeztem, elvégeztem egy primer kutatást is a témában, melyben interjúkat készítettem, a megfelelő szakemberekkel. Azért választottam ezt a módszert, mert úgy gondolom a high end piac, és a high end fogyasztók, tehát a kereslet és a kínálat találkozása, egy szűk metszetnek mondható. Ebben a témában, csak olyan személyek tudtak mélyebb belátást nyújtani számomra, a kérdéseim megválaszolását illetően, akik jártasok, mind a kozmetikai iparban, mind pedig maguk, a kozmetikumok világában. A kutatásomban, arra fektettem a legtöbb hangsúlyt, hogy milyen trade marketing, reklám és kommunikációs eszközökkel, lehet a leginkább beépíteni új márkánkat, vagy új termékeinket a köztudatba, és elérni, hogy hűséges vásárlói réteggel rendelkezzünk.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: drogériák, high end, kozmetikai cikkek, luxus, márkaépítés, márkahűség, trade marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:24
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet