A Staff House Zrt. marketing aspektusainak vizsgálata

Vanczák Éva (2021) A Staff House Zrt. marketing aspektusainak vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A Staff House Zrt. marketing aspektusainak vizsgálata.pdf] PDF
A Staff House Zrt. marketing aspektusainak vizsgálata.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 10..

Download (921kB)
[thumbnail of Vanczák_Éva_Clientfactory_titkosítási_kérelem.pdf] PDF
Vanczák_Éva_Clientfactory_titkosítási_kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (252kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakmai gyakorlati helyem egy marketingügynökség, a Clientfactory Kft., ebből adódott, hogy egy adott cég marketing aspektusait vizsgáljam. A Clientfactory vagy korábbi nevén Ügyfélgyár egy nemzetközi teljeskörű online marketingügynökség. Ügyfelei bevételének növekedését marketing eszközök bevetésével segíti elő. Valódi érdeklődőket tud hozni ügyfelei termékére, szolgáltatására gyorsan és a legmodernebb megoldásokkal B2C és B2B szektorból egyaránt. Kínálatai a marketing stratégia, B2B és B2C ügyfélszerzés, online munkaerő toborzás, piackutatás, nemzetközi piacbővítés, online hirdetéskezelés, SEO és közvéleménykutatás. Háromféle esetben keresik fel a cégek, az első amikor csak új ügyfeleket szeretnének, a második amikor nincs marketingstratégiájuk és a harmadik amikor van nekik, de nem válik be jól. A gyakorlati helyemen nagyon sokat tanultam a marketingről és betekintést nyertem egy cég piacnyitási stratégiájának és egy másik piacbővítési stratégiájának felépítési folyamatába és eközben még többet tanultam. A gyakorlatom során sok ügyfél szolgáltatásaival foglalkoztam, az egyik a Staff House Zrt. volt. A Staff House Zrt. alapításának éve 2004, fő profilja a munkaerő-elszállásolás, az 5590.-es Egyéb szálláshely-szolgáltatás TEÁOR kódú tevékenység. Ez gyakorlatban úgy néz ki, hogy az ingatlantulajdonos felszereli ingatlanját a szükséges eszközökkel és berendezi az elvárt módon a Staff House Zrt. pedig magára vállalja a mindennapos üzemeltetést és a szálló teljes kapacitását értékesíti. A vállalkozás mérete KKV, középvállalkozás, társasági formája pedig részvénytársaság. A cég 14 éve van jelen a professzionális munkásszállás-szolgáltatás területén és jelenleg is piacvezető szerepet tölt be ezen a területen. 2020 decemberében GINOP-3.2.2-8-2-4-16 – Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása nevű EU pályázatot nyert, a megítélt támogatása 11 402 304 Ft. Ismeri a kékgalléros munkavállalók igényeit, így számukra a legmegfelelőbb szálláshelyeket nyújt, ezzel megkönnyítve a partnereik dolgát Az ügyfélszerzésük új módjairól írtam, melyben én is részt vettem, így saját tapasztalataimról számolhattam be. A Staff House megvásárolt egy marketingszoláltatást a Clientfactory-tól, ez a szolgáltatás ügyfélszerzés céljából lett igénybe véve. A Staff House Zrt-nek kezdetekben nem volt szüksége különösebb módszerekre ügyfelek szerzése érdekében, mivel ismertek minden számukra releváns céget, vagy eljutott ezekhez a releváns cégekhez a hírük, viszont idővel ez már nem volt elegendő.  A Staff House Zrt. a Clientfactory Kft-hez fordult, hogy új ügyfeleket szerezzen, B2B kommunikációra volt szüksége az ügyfélszerzés érdekében. A szolgáltatás célja a cég megismertetése a célcsoporttal és információk gyűjtése a célcsoportról, leadek másszóval érdeklődők gyűjtése, akikből új ügyfél válhat. A Clientfactory Kft. heti 5 db leadet ígért a Staff House-nak, ezt két módon valósította meg. Telefonos B2B piackutatást végeztünk, melyhez beleástam magam a cég szolgáltatásába és világába. Sikerült felvennem a kapcsolatot a cég egy volt tulajdonosával Jagadics Gáborral, aki több konzultáción át megismertette velem a cég történetét. Később az egyik Facebook oldalukon az üzenetküldési opció segítségével napokig beszélgettem az egyik szerkesztőjükkel, aki készségesen válaszolt minden kérdésemre, ami időközben felmerült, sajnos egy témát illetően ütköztünk problémába, az árpolitikába, mivel az üzleti titok az elmondásuk szerint. A marketing mix volt számomra a legszimpatikusabb vizsgálandó irány, a következő oldalakon látható a marketing mix, mint fogalom kifejtése és a továbbiakban a Staff House Zrt. marketing szempontból történő vizsgálata, amelyben a marketing mix elemei is megtalálhatóak. A mélyinterjú célja az volt, hogy jobban megismertesse, illetve megértesse a cég lényegét és történetét, mindezek tudatában a következő elemzéseket olvasva közelebb érezhetjük magunkhoz a céget. Megvizsgáltam a Staff House weboldalát, Facebook oldalát, az új weboldalát, az új Facebook oldalát, a Linkedin profilját, az Instagram profilját, a sajtómegjelenéseit, a legalapvetőbb kulcsszavait, a marketing üzeneteit, a hirdetéseit és célcsoportjait. Ezek mellett felmértem a piaci helyzetet is.  A vizsgálatok egyaránt hasznosak piacbővítés, új ügyfelek szerzése vagy piacra történő bevezetés céljából. Végül a saját következtetéseimmel és javaslataimmal zártam le a dolgozatot.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, munkavállalók, szálláshely-szolgáltatás, szálláshelyek, vizsgálat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:23
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet