Marketingstratégiai módszerek a szállodaiparban-Marketingkommunikációs eszközök válságidőszakban, a COVID-19 tükrében

Kormos Panni (2021) Marketingstratégiai módszerek a szállodaiparban-Marketingkommunikációs eszközök válságidőszakban, a COVID-19 tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Kormos_Panni.pdf] PDF
Szakdolgozat_Kormos_Panni.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A turizmusmarketingnek mindig reagálni kell a legújabb trendekre. A kutatás vizsgálja a szállodaiparban használt marketingkommunikációs eszközöket, a turizmusmarketing jellemzőit. A Dolgozat célja, hogy feltárja milyen bevett marketingstratégiát használnak a magyarországi szállodákban. Ezen kívül megvizsgálja, hogy milyen változásokat okozott a hotelek marketingkommunikációjában és stratégiájában a COVID-19. Ezt három kvalitatív vizsgálattal teszi meg: strukturált interjúk szállodákkal, think-aloud módszer alkalmazása a fogyasztói oldalon, tartalomelemzés. Az eredmények azt mutatják, hogy a szállodák hasonló módon készítik el marketingstratégiájukat, és kommunikálnak a célközönségükkel. A vírus okozta válsághelyzet felülírta az összes szálloda éves marketingtervét, minden erejükkel a bevétel szerzésre fókuszáltak, valamint előtérbe helyezték a társadalmi felelősségvállalás közvetítését.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: COVID-19, marketingkommunikáció, szállodaipar, turizmus, turizmusmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:22
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet