Kormos Panni (2021) Marketingstratégiai módszerek a szállodaiparban-Marketingkommunikációs eszközök válságidőszakban, a COVID-19 tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Kormos_Panni.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A turizmusmarketingnek mindig reagálni kell a legújabb trendekre. A kutatás vizsgálja a szállodaiparban használt marketingkommunikációs eszközöket, a turizmusmarketing jellemzőit. A Dolgozat célja, hogy feltárja milyen bevett marketingstratégiát használnak a magyarországi szállodákban. Ezen kívül megvizsgálja, hogy milyen változásokat okozott a hotelek marketingkommunikációjában és stratégiájában a COVID-19. Ezt három kvalitatív vizsgálattal teszi meg: strukturált interjúk szállodákkal, think-aloud módszer alkalmazása a fogyasztói oldalon, tartalomelemzés. Az eredmények azt mutatják, hogy a szállodák hasonló módon készítik el marketingstratégiájukat, és kommunikálnak a célközönségükkel. A vírus okozta válsághelyzet felülírta az összes szálloda éves marketingtervét, minden erejükkel a bevétel szerzésre fókuszáltak, valamint előtérbe helyezték a társadalmi felelősségvállalás közvetítését.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | COVID-19, marketingkommunikáció, szállodaipar, turizmus, turizmusmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:22 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |