Élelmiszer értékesítés stratégiai menedzsmentje

Sárkány Anna (2021) Élelmiszer értékesítés stratégiai menedzsmentje. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban anyukám vállalkozását elemzem. Pontosabban anyukám, testvérem, és én tevékenykedünk benne. Elemzésen belül pedig a stratégiai irányban írom dolgozatom, hiszen a vállalkozásnak a jelenlegi helyzetben kiemelten szüksége van stratégiára. Elsőként egy általános stratégiai irányt határozok meg különböző elemzésekkel. Ilyenek a Swot-elemzés például, ami a legnagyobb segítséget jelentette a dolgozat megírása alatt. Majd ezt követően egy kockázatelemzést készítek, ami alapján az események lemondása kockázati tényezőt emelem ki, hiszen az elmúlt 1 évben semmilyen esemény nem került megrendezésre, ahol értékesíteni tudtunk volna mozgó büféként az árult kürtös kalácsot. Ennek tükrében megvizsgálom a stratégiákat, kiemelem a lehetséges stratégiákat, majd elemzem azokat. Végül egy QSPM elemzéssel megállapítom, hogy mi lenne a megfelelő irány a sikeresség érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: családi vállalkozás, elemzés(ek), stratégia, stratégiai megközelítés, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:22
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet