Sóskuti Alexandra (2021) Az információs és kommunikációs csatornák fejlődésének hatása a turisztikai szektorra, különös tekintettel az online utazási irodákra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Az információs és kommunikációs csatornák fejlődésének hatása a turisztikai szektorra, különös tekintettel az online utazási irodákra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat célja, hogy bemutassa és megismertesse a turisztikai szektornak ezen tevékenységet végző ágazatában, az évek során bekövetkezett változásokat, mely nagyrészben az információs és kommunikációs technológiák fejlődésének volt köszönhető. Az új technológiák, ezen belül is az internethasználat és a kompatibilis mobil eszközök egyetemleges elterjedésének a turimusra gyakorolt hatása mind a fogyasztói és a szolgáltatói oldalról megvizsgálásra kerül a dolgozatban. A fogyasztói oldalról az igények megváltozása és az utazási döntés átalakulása kerül pontosításra. Míg a szolgáltatói oldalon a turisztikai értékesítési lánc és online kommunikáció kerül feltárásra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói igények, információs és kommunkiációs technológia (IKT), közösségi média, utazási irodák, utazásszervezés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:22 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |