Az információs és kommunikációs csatornák fejlődésének hatása a turisztikai szektorra, különös tekintettel az online utazási irodákra

Sóskuti Alexandra (2021) Az információs és kommunikációs csatornák fejlődésének hatása a turisztikai szektorra, különös tekintettel az online utazási irodákra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Az információs és kommunikációs csatornák fejlődésének hatása a turisztikai szektorra, különös tekintettel az online utazási irodákra.pdf] PDF
Az információs és kommunikációs csatornák fejlődésének hatása a turisztikai szektorra, különös tekintettel az online utazási irodákra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat célja, hogy bemutassa és megismertesse a turisztikai szektornak ezen tevékenységet végző ágazatában, az évek során bekövetkezett változásokat, mely nagyrészben az információs és kommunikációs technológiák fejlődésének volt köszönhető. Az új technológiák, ezen belül is az internethasználat és a kompatibilis mobil eszközök egyetemleges elterjedésének a turimusra gyakorolt hatása mind a fogyasztói és a szolgáltatói oldalról megvizsgálásra kerül a dolgozatban. A fogyasztói oldalról az igények megváltozása és az utazási döntés átalakulása kerül pontosításra. Míg a szolgáltatói oldalon a turisztikai értékesítési lánc és online kommunikáció kerül feltárásra.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói igények, információs és kommunkiációs technológia (IKT), közösségi média, utazási irodák, utazásszervezés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:22
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet