A Sauska Pincészet és a Kislaki Bormanufaktúra borászatok marketing tevékenységének elemzése

Monori Anett (2015) A Sauska Pincészet és a Kislaki Bormanufaktúra borászatok marketing tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A Sauska Pincészet és a Kislaki Bormanufaktúra borászatok marketing tevékenységének elemzése

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Bor, Borpiac, Borfogyasztói szokás, Sauska Pincészet, Kislaki Bormanufaktúra, Bormarketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Szep. 27. 18:15
Utolsó módosítás: 2015. Dec. 02. 15:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet