Monori Anett (2015) A Sauska Pincészet és a Kislaki Bormanufaktúra borászatok marketing tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
A Sauska Pincészet és a Kislaki Bormanufaktúra borászatok marketing tevékenységének elemzése
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Bor, Borpiac, Borfogyasztói szokás, Sauska Pincészet, Kislaki Bormanufaktúra, Bormarketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Szep. 27. 18:15 |
Utolsó módosítás: | 2015. Dec. 02. 15:12 |
Actions (login required)
Tétel nézet |