Arculat, márka és imázs átfogó értelmezése egy magyar tervezői márka példája alapján

Vincze Dóra (2021) Arculat, márka és imázs átfogó értelmezése egy magyar tervezői márka példája alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Vincze Dóra_Kereskedelem és marketing_Záródolgozat_2021.pdf] PDF
Vincze Dóra_Kereskedelem és marketing_Záródolgozat_2021.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunka a marketing téma egy kisebb szegmensét kívánja bemutatni. A marketingen belül a a záródolgozatban bemutatom a marketingkommunikáció legfontosabb elemeit, és kitérek a kommunikációs stratégia alapjaira. Ezt követően szót ejtek a márkázásról, brandingről, átfogóan értelmezem a márkaimázst, és a vállalati arculatot, majd a márkaidentitás jelentőségét vizsgálom, melyet egy primer kutatással is alátámasztok. Végül pedig a szakirodalmi háttér és a kutatási eredmények összevetésével egy magyar tervező márka példáján elemzem a vállalati arculat jelentőségét.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Molnár Zsolt
Belső
Mestertanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketingkommunikáció, márkaépítés, márkaidentitás, márkaimázs, vállalati arculat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:21
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet