Konfliktus- és panaszkezelési lehetőségek bemutatása munkahelyi környezetben.

Helter Szabina (2021) Konfliktus- és panaszkezelési lehetőségek bemutatása munkahelyi környezetben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka-HelterSzabina-XLXCIO.pdf] PDF
Projektmunka-HelterSzabina-XLXCIO.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (701kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunkámban a munkahelyi konfliktus helyzeteket és panaszkezelési eljárásokat fejtettem ki. A munkám során kifejtettem milyen szakszerű eljárások vannak egy-egy probléma helyzet megoldására. Továbbá kitértem arra, hogy mit foglal magába az a két fogalom, hogy konfliktus és, hogy mi az a panasz. Az munkám során interjút készítettem egy étteremként üzemelő hajóval, és azzal a hellyel, ahol a szakmai gyakorlatomat töltöttem. A projektmunkám végén egy tiszta és átfogó képet kaptam arról, hogy hogyan is néz ki egy munkahelyen belül egy konfliktusi helyzet. Illetve, hogy milyen panaszok érkeznek a fogyasztók részéről, továbbá azt is leírtam, hogy milyen kompenzációk vannak az esetleges hibákra.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Karakasné Morvay Klára
Belső
főiskolai docens; Vendéglátás Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: konfliktus, konfliktuskezelés, konfliktusmegelőzés, munkahelyi viszonyok, panasz, ügyfélpanasz-kezelés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:21
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet