Helter Szabina (2021) Konfliktus- és panaszkezelési lehetőségek bemutatása munkahelyi környezetben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Projektmunka-HelterSzabina-XLXCIO.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (701kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkámban a munkahelyi konfliktus helyzeteket és panaszkezelési eljárásokat fejtettem ki. A munkám során kifejtettem milyen szakszerű eljárások vannak egy-egy probléma helyzet megoldására. Továbbá kitértem arra, hogy mit foglal magába az a két fogalom, hogy konfliktus és, hogy mi az a panasz. Az munkám során interjút készítettem egy étteremként üzemelő hajóval, és azzal a hellyel, ahol a szakmai gyakorlatomat töltöttem. A projektmunkám végén egy tiszta és átfogó képet kaptam arról, hogy hogyan is néz ki egy munkahelyen belül egy konfliktusi helyzet. Illetve, hogy milyen panaszok érkeznek a fogyasztók részéről, továbbá azt is leírtam, hogy milyen kompenzációk vannak az esetleges hibákra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | konfliktus, konfliktuskezelés, konfliktusmegelőzés, munkahelyi viszonyok, panasz, ügyfélpanasz-kezelés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:21 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |