A marketingkommunikáció szerepe Hargita megye turizmusában

Lőrincz Emőke (2021) A marketingkommunikáció szerepe Hargita megye turizmusában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A marketingkommunikáció szerepe Hargita megye turizmusában,Nyilatkozat.pdf] PDF
A marketingkommunikáció szerepe Hargita megye turizmusában,Nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Hargita megye milyen marketingkommunikációs eszközöket használ a turizmusban és ezeket az eszközöket, hogyan használja fel.  Az adatok alakulásának elemzését visszamenőleg 10 évre végeztem, tehát a vizsgált periódus 2011-2019-es időszak, néhány trend esetében havi lebontásban. Ebből az időszakból töltöttem le Hargita megyére vonatkozó adatokat.  Hargita megye pontos ismertetését követően kielemzésre kerül a dolgozatba a turizmus kínálati és keresleti oldala.  Valós előnyök és hátrányok után kutattam, amelyek a szaktudásom szerint ki is elemeztem a dolgozatban. Végső soron ajánlást teszek arra, hogy lehetne, tovább fejleszteni ezeket az eszközöket erre a témára épül fel a dolgozat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Sipos Erika
Belső
Mestertanár; Turizmus Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: eszközök, Hargita megye, marketingkommunikáció, turizmus, turizmusmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:21
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet