Lőrincz Emőke (2021) A marketingkommunikáció szerepe Hargita megye turizmusában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A marketingkommunikáció szerepe Hargita megye turizmusában,Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Hargita megye milyen marketingkommunikációs eszközöket használ a turizmusban és ezeket az eszközöket, hogyan használja fel. Az adatok alakulásának elemzését visszamenőleg 10 évre végeztem, tehát a vizsgált periódus 2011-2019-es időszak, néhány trend esetében havi lebontásban. Ebből az időszakból töltöttem le Hargita megyére vonatkozó adatokat. Hargita megye pontos ismertetését követően kielemzésre kerül a dolgozatba a turizmus kínálati és keresleti oldala. Valós előnyök és hátrányok után kutattam, amelyek a szaktudásom szerint ki is elemeztem a dolgozatban. Végső soron ajánlást teszek arra, hogy lehetne, tovább fejleszteni ezeket az eszközöket erre a témára épül fel a dolgozat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | eszközök, Hargita megye, marketingkommunikáció, turizmus, turizmusmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:21 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |