Közösségi média használata, hatása koronavírus járvány előtt és alatt

Bárdi Antónia (2021) Közösségi média használata, hatása koronavírus járvány előtt és alatt. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Bárdi Antónia_Szakdolgozat.pdf] PDF
Bárdi Antónia_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A 2020. márciusában megjelent koronavírus járvány teljesen átformálta a világot, a politikától kezdve a gazdaságon át az egészségügyig. Ezekbe beleértve a közösségi médiát is. Kutatásomban kérdőíves felmérést végeztem. Az eredményeim szerint a felhasználók többet használják, illetve több féle közösségi média felületeket használnak a járvány kezdete óta, mint előtte. Valamint a járvány következtében átformálódtak a kommunikációs csatornák is, népszerűbb lett a felhasználók körében a videóchat és a hangüzenet is. A válaszadóim a járvány alatt leginkább internetes oldalakról és a közösségi médiából tájékozódnak legszívesebben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógia Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közösségszervezés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Keszei Barbara
Belső
egyetemi adjunktus; Pedagógia Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: COVID-19, generáció, közösségi média, online kommunikáció, sajtó
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:21
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet