Bárdi Antónia (2021) Közösségi média használata, hatása koronavírus járvány előtt és alatt. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Bárdi Antónia_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A 2020. márciusában megjelent koronavírus járvány teljesen átformálta a világot, a politikától kezdve a gazdaságon át az egészségügyig. Ezekbe beleértve a közösségi médiát is. Kutatásomban kérdőíves felmérést végeztem. Az eredményeim szerint a felhasználók többet használják, illetve több féle közösségi média felületeket használnak a járvány kezdete óta, mint előtte. Valamint a járvány következtében átformálódtak a kommunikációs csatornák is, népszerűbb lett a felhasználók körében a videóchat és a hangüzenet is. A válaszadóim a járvány alatt leginkább internetes oldalakról és a közösségi médiából tájékozódnak legszívesebben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | COVID-19, generáció, közösségi média, online kommunikáció, sajtó |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:21 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |