Sebők Beatrix (2021) A motiváció, az önálló tanulás és a tanulási hajlandóság a felnőttképzésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Sebők Beatrix_ER20TS_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
Vajon tényleg befejezzük-e a tanulást, amikor leérettségizünk, lediplomázunk? Van felnőttként arra igényünk, hogy életünk további szakaszaiban is tanuljunk, vagy inkább örökre elfejeltjük az iskolát? A szakdolgozatom során a felnőttek tanulásáról, motivációjáról, a lemorzsolódásról, (megismerjük az ehhez vezető utat és a megelőzését is) mint a felnőttképzés fontos tényezőjéről is említést teszek. A szakirodalmi áttekintés során szó esik még, a gondolkodásról, valamint ezek összetevőiről: a figyelemről, az emlékezésről, és az érdeklődésről. Vizsgálatom során, felnőtteket kérdezve jutottam arra következtetésre, hogy a felnőttkori tanulásra van igény, méghozzá idősebb korban is. A kutatás során megismerkedünk a felnőttek igényével a tanulásról, az időbeosztásukról, a tanulási nehézségekről, az áldozatokkal amelyeket a tanulásuk érdekében hoznak. A 2020-ban megjelent világjárvány okozta nehézségeket is vizsgálom a kutatásom során, vagyis milyen hatása van a szakmai gyakorlati oktatásra, mind a tanárok, mind pedig a tanulók részéről.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | felnőttoktatás, gondolkodás, lemorzsolódás, motiváció, tanulás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:20 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |