Grassi Greta (2021) Social Média Marketing és a Disney Plus. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
PROJEKTMUNKA_Social_Média_Grassi_Greta.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
eredetiségi-nyilatkozat_Grassi_Greta.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (71kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám címe a Social Média Marketing és a Disney Plus. Általánosan szeretném bemutatni fő témámat és annak fontosabb altémáit , mint az előnyőket, hátrányokat, az SMM menedzser feladatait. Egy olyan marketing irányról van szó, ami a mai világban ma már elengedhetetlen. Végeztem egy piackutatást is, amely a közösségi média használatára és főképp az Influenszerekre tér ki, ennek eredménye is áttekintésre kerül. Mai nap nem telik el úgy napunk, hogy ne halljunk vagy ne érzékeljük a Pandémia hatásait, így a Covid-19 és a közösségi média marketing kapcsolatát is szeretném bemutatni. Munkatapasztalatomat az S2G Europenál szerzem, így projektmunkámban a cégem és a projektem (Disney Plus) is bemutatásra kerül. Megtekinthetjük a Disney Plus és a Social Média kapcsolatát is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális felületek, digitális média, közösségi média, közösségi oldalak, marketing, piackutatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:20 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |