Social Média Marketing és a Disney Plus

Grassi Greta (2021) Social Média Marketing és a Disney Plus. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of PROJEKTMUNKA_Social_Média_Grassi_Greta.pdf] PDF
PROJEKTMUNKA_Social_Média_Grassi_Greta.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of eredetiségi-nyilatkozat_Grassi_Greta.pdf] PDF
eredetiségi-nyilatkozat_Grassi_Greta.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (71kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám címe a Social Média Marketing és a Disney Plus. Általánosan szeretném bemutatni fő témámat és annak fontosabb altémáit , mint az előnyőket, hátrányokat, az SMM menedzser feladatait. Egy olyan marketing irányról van szó, ami a mai világban ma már elengedhetetlen.  Végeztem egy piackutatást is, amely a közösségi média használatára és főképp az Influenszerekre tér ki, ennek eredménye is áttekintésre kerül. Mai nap nem telik el úgy napunk, hogy ne halljunk vagy ne érzékeljük a Pandémia hatásait, így a Covid-19 és a közösségi média marketing kapcsolatát is szeretném bemutatni. Munkatapasztalatomat az S2G Europenál szerzem, így projektmunkámban a cégem és a projektem (Disney Plus) is bemutatásra kerül. Megtekinthetjük a Disney Plus és a Social Média kapcsolatát is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális felületek, digitális média, közösségi média, közösségi oldalak, marketing, piackutatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:20
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet