A COVID-19 hatása a magyarok fogyasztói magatartására a turizmusban

Bérczes Viktória Nóra (2021) A COVID-19 hatása a magyarok fogyasztói magatartására a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Bérczes Viktória_K9L91F.pdf] PDF
Szakdolgozat_Bérczes Viktória_K9L91F.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of hitelesített eredetiségi nyilatkozat.pdf] PDF
hitelesített eredetiségi nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (277kB)

Absztrakt (kivonat)

Jelen szakdolgozat a COVID-19 hatásait mutatja be a fogyasztói magatartásra a turizmusban a magyar lakosság körében. Célja, hogy felmérje azt, hogy a járvány, illetve az azzal kapcsolatos kormányzati intézkedések milyen módon befolyásolták a magyar fogyasztókat az utazási döntéseik meghozatalában a járvány kezdetétől napjainkig. További célja, hogy ismertesse turisztikai szakemberek véleményét arról, hogy mik a kilátások a 2021-es nyár turizmusára, illetve, hogy szerintük a járvány milyen utazókat fog eredményezni a jövőben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: belföldi utazások, fogyasztói magatartás, fogyasztói szokások, koronavírus-járvány (COVID-19), turizmus, utazás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:20
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet