Bérczes Viktória Nóra (2021) A COVID-19 hatása a magyarok fogyasztói magatartására a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Bérczes Viktória_K9L91F.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
hitelesített eredetiségi nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (277kB) |
Absztrakt (kivonat)
Jelen szakdolgozat a COVID-19 hatásait mutatja be a fogyasztói magatartásra a turizmusban a magyar lakosság körében. Célja, hogy felmérje azt, hogy a járvány, illetve az azzal kapcsolatos kormányzati intézkedések milyen módon befolyásolták a magyar fogyasztókat az utazási döntéseik meghozatalában a járvány kezdetétől napjainkig. További célja, hogy ismertesse turisztikai szakemberek véleményét arról, hogy mik a kilátások a 2021-es nyár turizmusára, illetve, hogy szerintük a járvány milyen utazókat fog eredményezni a jövőben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | belföldi utazások, fogyasztói magatartás, fogyasztói szokások, koronavírus-járvány (COVID-19), turizmus, utazás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:20 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |