Rácz Nikoletta (2021) A hazai innovációt támogató közvetítő szervezetek működése és marketing tevékenysége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásom középpontjában az innovációs közvetítő, intermedier vagy hídképző szervezetek működése, illetve marketing tevékenysége áll. Az innovációs kapcsolatrendszernek nagyon fontos szerepe van az üzleti területen, hiszen az innovációs rendszer kialakítása és sikeres működtetése a vállalati együttműködés egyik fő mozgatórugója. A leghatékonyabb, ha a vállalatok az egyes innovációt támogató szervezetekkel, intézményekkel, például felsőoktatási intézményekkel, kamarákkal, valamint az állami tulajdonban lévő szervezetekkel való együttműködésre törekszik, mert ezek lehetővé teszik, hogy minden vállalat saját erőforrásai mellett a szövetkezeti szervezet forrásaihoz is hozzáférjen és képes legyen felhasználni, s ezáltal erős kapcsolatrendszert hozzon létre.Szakdolgozatomban válaszokat kerestem az innovatív közvetítő szervezetek működésére, valamint marketing és menedzsment tevékenységük gyakorlati megvalósítására. A dolgozat első felében elméleti szempontból tárgyaltam az innovatív vállalkozások kapcsolatát az innovációval, illetve a szervezetekkel.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | gazdasági szervezetek, innovatív vállalatok, innováció, innovációmenedzsment, innovációs folyamat(ok), közvetítők |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:20 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |