Pátkai Hanna (2021) Online hirdetések eredményessége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Pátkai-Hanna_Projektmunka_2021.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (800kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom célja az online kommunikációs stratégia és marketing bemutatása, elemzése. Az online kommunikáció előnyeiről és hátrányairól írok, amely nagy hatással van a kereskedelemre. Elsőként kifejtem a témaválasztásom okát. Ez után az eddigi tanulmányaimra támaszkodva, elméleti oldalról vizsgálom meg az online kommunikációt, például, hogy a közösségi médián milyen marketingstratégiák léteznek. Hogyan és milyen céllal jelenik meg a marketing az online térben való kommunikáció során. Egy cég közösségi médián való részvételének előnyeit és hátrányait vizsgálom meg. Az elméleti részben a cégek szempontjából írok, hogy mi az, amire érdemes odafigyelni az ügyfelek megtartása, megszerzése érdekében. Kutatásom kérdőív formában készült, amely fogyasztói oldalról vizsgálja meg, milyen véleménnyel vannak a fogyasztók a közösségi oldalakon szereplő hirdetésekről és szerintük azok mennyire hatékonyak, célravezetőek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elektronikus vásárlás - online vásárlás, hirdetési tevékenység, közösségi média, marketingeszközök, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:20 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |