Konfliktuskezelés bemutatása a CadMax Kft. példáján keresztül

Bóka Dominika (2021) Konfliktuskezelés bemutatása a CadMax Kft. példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Konfliktuskezelés bemutatása a CadMax Kft. példáján keresztül.pdf] PDF
Konfliktuskezelés bemutatása a CadMax Kft. példáján keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám bevezető részében ismertetem a CadMax KFT.-nél betöltött munkakörömet és az ezzel járó feladatokat. Ezt követően egy rövid cégtörténet és cégelemzés következik. Dolgozatomban a konfliktust, valamint a konfliktuskezelési módszereket fejtem ki különböző szakirodalmak segítségével. A projektmunkám során több gyakorlati példán keresztül ismertetem hogy a vállalatnak kivel alakulhatnak ki konfliktusai és hogy ezeket miként kezelik. Dolgozatom végén a lehetséges problémamegoldásokat ismertetem, amivel a cég képes lesz a jövőben elkerülni a konfliktushelyzeteket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Merliot-Almássy Eszter
Belső
főiskolai docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: konfliktus, konfliktuselmélet, konfliktuskezelés, konfliktusmegelőzés, konfliktusmoderálás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:19
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet