Bóka Dominika (2021) Konfliktuskezelés bemutatása a CadMax Kft. példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Konfliktuskezelés bemutatása a CadMax Kft. példáján keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám bevezető részében ismertetem a CadMax KFT.-nél betöltött munkakörömet és az ezzel járó feladatokat. Ezt követően egy rövid cégtörténet és cégelemzés következik. Dolgozatomban a konfliktust, valamint a konfliktuskezelési módszereket fejtem ki különböző szakirodalmak segítségével. A projektmunkám során több gyakorlati példán keresztül ismertetem hogy a vállalatnak kivel alakulhatnak ki konfliktusai és hogy ezeket miként kezelik. Dolgozatom végén a lehetséges problémamegoldásokat ismertetem, amivel a cég képes lesz a jövőben elkerülni a konfliktushelyzeteket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | konfliktus, konfliktuselmélet, konfliktuskezelés, konfliktusmegelőzés, konfliktusmoderálás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:19 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |