Diószegi Petra (2021) A S(l)im-X Stúdió Balatonfüred marketing stratégiájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A S(l)im-X Stúdió Balatonfüred marketing stratégiájának elemzése.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (305kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkám témájaként a S(l)im-X Stúdió Balatonfüred marketing stratégiájának elemzését választottam. Azért erre a vállalkozásra esett a választásom, mert egy kedves barátnőm vállalkozásáról van szó, ahol már nem mellesleg több alkalommal is én fogadtam a vendégeket és így volt szerencsém a kezdetektől fogva belelátni a vállalkozás indulásába, tevékenységeibe. Láttam a teljes folyamatot, hogy milyen marketing eszközöket használva jutott el a vállalkozása arra a szintre, ahol a mai nap tart. Ezalatt azt értem, hogy minden nap teltházzal működik a stúdió, ezt bizonyítva a sok elégedett vendéggel és projektmunkámban ezeket a tevékenységeket szeretném bemutatni részletesen. Az egyetemen eltöltött éveim alatt megszerzett tudást felhasználva a projektmunkám elején kifejtem a marketing alapfogalmait, amiket a dolgozatom további részében a gyakorlatban alkalmazva mutatom majd be. Bővebben a vállalkozás SWOT elemzésére fogok kitérni, ahol bemutatom a S(l)im-X Stúdió Balatonfüred erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és veszélyeit más vállalkozásokkal szemben, továbbá a 4P/7P modelljére, ahol azt mutatom be, hogy a stúdió marketingje milyen marketing eszközökből tevődik össze, hogy elérje a kitűzött marketing célját. Továbbá elemzem és bemutatom a stúdióról készített saját kérdőíves kutatásom eredményeit, amelyben S(l)im-X Stúdió Balatonfüred tevékenységével és marketingtevékenységével kapcsolatos kérdéseket tettem fel és a stúdió vendégei válaszolták meg.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, marketing stratégia, marketing terv, S(l)im-X Stúdió Balatonfüred, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:19 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |