Oláh Vanda (2021) A közösségi média, mint reklám. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A közösségi média, mint reklám.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkám ötlete a közösségi médiában elérhető szolgáltatások és termékek keresési lehetősége, illetve a saját közösségi média felületemen megjelenő reklámok adták. Mivel a szakmai gyakorlatom során is nagy szerepet játszott a közösségi média a Szabadszínész népszerűsítésében, ezért szerettem volna kérdőív formájában megtudni a saját közösségi platformomon keresztül, hogy az ismerőseim körében mennyire jellemző, hogy a közösségi médiában keresnek meg egy terméket/szolgáltatást, illetve mennyire szeretik a közösségi médiában megjelenő egyéb reklámokat. A projektmunkámban bemutatom a Szabadszínészt és az ott végzett feladataimat, a kérdőív elemzésének segítségével pedig javaslatokat teszek a Szabadszínész közösségi platformjainak tartalmainak fejlesztésére, hogy a felhasználók számára minél hasznosabb tudjon lenni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elektronikus kommunikáció, közösségi média, online marketing, online reklám, reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:19 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |