A dél-koreai kreatív és kulturális ipari és merchandise termékek forgalmazása Európában

Kovács Csenge (2021) A dél-koreai kreatív és kulturális ipari és merchandise termékek forgalmazása Európában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka-Kovács-Csenge-AYQSZ0.pdf] PDF
Projektmunka-Kovács-Csenge-AYQSZ0.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom célja, hogy ismertessem A dél-koreai kreatív és kulturális ipari és merchandise termékek forgalmazását Európában, köztük Magyarországon is. Első sorban szeretném a Hallyu jelenségnek a definiálást megfogalmazni és kifejteni azt. Később a Koreai Hullámmal elterjedő koreai termékek elterjedését felmérni Magyarország területén, illetve   szeretnék adatokat gyűjteni a merch termékek gyakori használatáról hazánkban. A legvégén pedig összefoglalom a kutatásomból  kapott eredményeket, adatokat és  a végkövetkeztetések, javaslatok megfogalmazásával zárom le a dolgozatom.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Dél-Korea, Hallyu, koreai termékek, merchandising, online kommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:19
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet