Kovács Csenge (2021) A dél-koreai kreatív és kulturális ipari és merchandise termékek forgalmazása Európában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Projektmunka-Kovács-Csenge-AYQSZ0.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom célja, hogy ismertessem A dél-koreai kreatív és kulturális ipari és merchandise termékek forgalmazását Európában, köztük Magyarországon is. Első sorban szeretném a Hallyu jelenségnek a definiálást megfogalmazni és kifejteni azt. Később a Koreai Hullámmal elterjedő koreai termékek elterjedését felmérni Magyarország területén, illetve szeretnék adatokat gyűjteni a merch termékek gyakori használatáról hazánkban. A legvégén pedig összefoglalom a kutatásomból kapott eredményeket, adatokat és a végkövetkeztetések, javaslatok megfogalmazásával zárom le a dolgozatom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Dél-Korea, Hallyu, koreai termékek, merchandising, online kommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:19 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |