Az oroszországi küldőpiac turistái vevőelégedettségének vizsgálata az Intercontinental Budapest szálloda példáján keresztül

Pintér Lili (2021) Az oroszországi küldőpiac turistái vevőelégedettségének vizsgálata az Intercontinental Budapest szálloda példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Pintér Lili_szakdolgozat végleges1.pdf] PDF
Pintér Lili_szakdolgozat végleges1.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Az oroszországi küldőpiac turistái vevőelégedettségének vizsgálata az Intercontinental Budapest szálloda példáján keresztül c. szakdolgozat az Intercontinental Budapest orosz vendégeinek elégedettségét, és a magyarországi orosz beutazó turizmus jelentőségét elemzi. A primer kutatás a vendégek online szöveges értékelésit vizsgálja a Booking, Tripadvisor oldalakon, illetve a szálloda saját honlapján. A tartalomelemzés kiegészül még az Intercontinental Budapest konkurens szállodájának értékeléseivel is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Booking, elvárások, Intercontinental Budapest, online értékelés, orosz, szálloda, TripAdvisor, vendégelégedettség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:19
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet