A BMW online marketing tevékenységének bemutatása

Bese Ábel Benjámin (2021) A BMW online marketing tevékenységének bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of projektmunka_BMW.docx.pdf] PDF
projektmunka_BMW.docx.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A BMW Csoport bemutatása során az online marketinget tevékenységét, valamint ehhez kapcsolódó fogalmakat ismertetem. Folytatom a különböző bannerek és online marketing eszközök ismertetésével, majd elemző bemutatást készítek a vállalatról, a vállalat missziójáról és piaci helyzetéről. Swot analízisen keresztül vázolom fel a BMW erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és veszélyeit, majd ezeket vetem össze.  A vállalat online marketing tevékenységét ismertetem, az ehhez kapcsolódó szolgáltatásokról írok valamint az új trendekről, a közösségi médiában betöltött szerepükről.  Az újonnan megjelenő marketing módszereket itt fejtem ki. Készítek egy demográfiai elemzést és bemutatom a BMW célpiacát. Ezt követi a primer kutatásom, amit kérdőíves módszer alapján mértem fel. A ShareNow szolgáltatás és a közösségi autózás a jövőbeni szerepe a kutatásom témája. A projektmunkámat végül egy összefoglalóval zárom.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: adatbázis(ok), autó, autóipar, ármarketing, e-marketing - elektronikus marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:19
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet