Bese Ábel Benjámin (2021) A BMW online marketing tevékenységének bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
projektmunka_BMW.docx.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A BMW Csoport bemutatása során az online marketinget tevékenységét, valamint ehhez kapcsolódó fogalmakat ismertetem. Folytatom a különböző bannerek és online marketing eszközök ismertetésével, majd elemző bemutatást készítek a vállalatról, a vállalat missziójáról és piaci helyzetéről. Swot analízisen keresztül vázolom fel a BMW erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és veszélyeit, majd ezeket vetem össze. A vállalat online marketing tevékenységét ismertetem, az ehhez kapcsolódó szolgáltatásokról írok valamint az új trendekről, a közösségi médiában betöltött szerepükről. Az újonnan megjelenő marketing módszereket itt fejtem ki. Készítek egy demográfiai elemzést és bemutatom a BMW célpiacát. Ezt követi a primer kutatásom, amit kérdőíves módszer alapján mértem fel. A ShareNow szolgáltatás és a közösségi autózás a jövőbeni szerepe a kutatásom témája. A projektmunkámat végül egy összefoglalóval zárom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | adatbázis(ok), autó, autóipar, ármarketing, e-marketing - elektronikus marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:19 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |