Online marketing és szerepe a közösségi médiában

Benei Nóra (2021) Online marketing és szerepe a közösségi médiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Online marketing és szerepe a közösségi médiában Benei Nóra_szakdolgozat.pdf] PDF
Online marketing és szerepe a közösségi médiában Benei Nóra_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Évekkel ezelőtt el sem tudtuk volna képzelni a marketing világában, hogy a televízión, a rádión és a plakátokon kívül akár más eszközöket is igénybe vehetünk annak érdekében, hogy elérjük a kívánt hatást egy célcsoportnál. A technika és az internet fejlődésével lehetőség nyílt arra, hogy minél szélesebb körben szólítsuk meg embertársainkat, és a lehető legtöbb információt szolgáltassuk számukra. A közösségi média kialakulásával és elterjedésével ez sokkal egyszerűbbé vált, mert az emberek milliói kezdték el használni azokat. Így kialakulhatott egy új platform, ami kiaknázatlan lehetőséget rejt magában. A marketingspecialisták ráeszméltek arra a tényre, hogy embereket, csoportokat tudnak megszólítani már egyetlen kattintással vagy megosztással. A felívelő internethasználat hatására újabb és újabb eszközök álltak rendelkezésre a megfelelő marketingkommunikáció kialakítására a médiaiparban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógia Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közösségszervezés

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: hirdetések, közösségi média, online marketing, reklám, Y és Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:18
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet