Szabó Eszter Rebeka (2021) Digitális és osztálytermi oktatás vizsgálata módszertani és tanulói szempontból. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szabó Eszter R.-Digitális és osztálytermi oktatás vizsgálata módszertani és tanulói szempontból.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban az e-learning fejlődését és a hozzá köthető fogalmakat vizsgáltam. Az elméleti fejezetekben áttekintést nyújtok az e-learnighez kapcsolódó fontosabb elméletekhez és definíciókhoz, valamint és az élethosszig tartó tanulásról és a felnőtt tanulók jellemzőiről, motivációiról. A 2020-ban megjelent koronavírus variáns, a Covid-19 hatására az iskolák digitális formában tanítottak. Bemutatom, hogy a Covid-19-nek milyen hatása volt az oktatásra. Emellett kitérek az élethosszig tartó tanulás jelentőségére és kapcsolataira a felnőttképzéshez és a felsőoktatáshoz kapcsolódóan, illetve a felnőtt tanulók jellemzőire és motivációjára. Célom megtudni, hogy a felnőtt tanulókra hogyan hatott az osztálytermi oktatásról való átállás a digitális formában történő oktatásra, kiemelten tanulmányi és motivációs szempontból. Az általam készített kutatás során létrehoztam egy online kérdőívet, amit 146 fő töltött ki, valamint hat mélyinetrjút készítettem, három felsőoktatásban és három felnőttképzésben tanuló fiatal felnőttel. Az eredmények azt mutatják, hogy a felnőtt tanulók motiváltabbak voltak a hagyományos, osztálytermi oktatásban. Ha választhatnának a felnőtt tanulók, akkor legtöbben az osztálytermi vagy a hibrid oktatást választanák.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális tanulás, e-learning, élethosszig tartó tanulás, felnőtt tanuló, felnőttképzés, felsőoktatás, koronavírus-járvány (COVID-19) |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:11 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |