Kutyaruházati kiegészítő piaci bevezetésének bemutatása egy online otthonról működő vállalkozáson keresztül

Szabó Liliána (2021) Kutyaruházati kiegészítő piaci bevezetésének bemutatása egy online otthonról működő vállalkozáson keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szabó_Liliána_KFC61C_Projektmunka.pdf] PDF
Szabó_Liliána_KFC61C_Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 10..

Download (1MB)
[thumbnail of Szabo_Liliana_Titkositasi_kerelem.pdf] PDF
Szabo_Liliana_Titkositasi_kerelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (102kB)

Absztrakt (kivonat)

Kutyakiegészítő piaci bevezetésének bemutatása egy otthonról működő online vállalkozáson keresztül. Projektmunkámban a kutya bandánkat, azaz kutyakendőket mutatom be, hogy lehet sikeresen a piacra bevezetni. A vállalkozás, ahol dolgozom és egyben, amiről a Projektmunkámat összeállítottam a PawtnerDogswear volt. Projektmunkámban a piaci bevezetés főbb állomásait összegeztem és kutatást készítettem arról, hogy a kutya tulajdonosoknak, mik a kutyatartással kapcsolatos főbb szokásaik. Majd javaslatokat tettem, hogy milyen új termékeket lenne érdemes a vállalatnak a piacra bevezetni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 4p, marketingmix, piaci bevezetés, versenytársak, Zöldmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:11
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet