Szabó Liliána (2021) Kutyaruházati kiegészítő piaci bevezetésének bemutatása egy online otthonról működő vállalkozáson keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szabó_Liliána_KFC61C_Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 10.. Download (1MB) |
|
PDF
Szabo_Liliana_Titkositasi_kerelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (102kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutyakiegészítő piaci bevezetésének bemutatása egy otthonról működő online vállalkozáson keresztül. Projektmunkámban a kutya bandánkat, azaz kutyakendőket mutatom be, hogy lehet sikeresen a piacra bevezetni. A vállalkozás, ahol dolgozom és egyben, amiről a Projektmunkámat összeállítottam a PawtnerDogswear volt. Projektmunkámban a piaci bevezetés főbb állomásait összegeztem és kutatást készítettem arról, hogy a kutya tulajdonosoknak, mik a kutyatartással kapcsolatos főbb szokásaik. Majd javaslatokat tettem, hogy milyen új termékeket lenne érdemes a vállalatnak a piacra bevezetni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 4p, marketingmix, piaci bevezetés, versenytársak, Zöldmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:11 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |